Veelgestelde vragen

Wij kunnen ons voorstellen dat je wellicht nog vragen hebt. We hebben daarom een paar veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan contact op met info@buitenbiosvught.nl.

Kaarten en toegang tot de Buitenbios

Hoe kan ik toegangskaarten kopen?

Kaarten kunnen worden gekocht via onze ticketshop.

Heeft iedereen een toegangskaartje nodig?

Ja, dit jaar hebben zowel kinderen als ouders/begeleiders een toegangskaartje nodig om naar de film te gaan. De opbrengst gaat naar het goede doel.

De kaartjes zijn € 7,50 per persoon.
Voor de kinderen is er popcorn in het kaartje inbegrepen.

Van wie koop ik de tickets?

U koopt de tickets van Lionsclub Vught, zij organiseren dit evenement. Het uitgeven van de kaartjes, de inning van de betaling en versturen van de tickets laten zij door Ticketkantoor verzorgen. Ticketkantoor is dus niet de organisator en/of verantwoordelijke voor het evenement.

Hoe ontvang ik de toegangskaarten?

U kunt de toegangskaarten direct na het afronden van de bestelling downloaden. Daarnaast ontvangt u de kaartjes ook per e-mail. In de bijlage van het bericht zitten de kaartjes als standaard pdf-bestand. We sturen u ook een betaalbevestiging mee.

Let op: de betaalbevestiging is geen toegangsbewijs.

Ik heb na een paar uur mijn tickets nog niet ontvangen. Klopt dat wel?

Normaal gesproken stuurt ons systeem direct na de ontvangstbevestiging van de betaling de tickets per mail toe. Soms duurt het wat langer voordat deze bevestiging aankomt. Maar na een paar uur horen ze er echt wel te zijn.

De redenen van het niet ontvangen zijn meestal:

  • Het bericht is bij u in de map met ’ongewenste berichten’ terecht gekomen, of u heeft een verkeerd adres opgegeven (tikfoutje?)
  • Weet u zeker dat u heeft betaald en treft u na enkele uren nergens ons bericht met tickets aan? Neem dan contact op met ons via info@buitenbiosvught.nl. Vermeld hierbij het 'ticketkantoor ordernummer' uit uw betaling. Wij zoeken het uit en zenden uw tickets alsnog toe.

Moet ik de ontvangen tickets afdrukken?

U kunt op twee manieren uw ticket tonen bij de entree van de Buitenbios. U kunt het ticket printen of u kunt de barcode op uw smartphone tonen. Zorgt er bij het printen voor dat de gehele barcode geprint wordt en er geen delen van het papier af vallen. Wanneer u het ticket op uw smartphone toont, zorgt dan dat de hele barcode in beeld is en zet de helderheid van uw telefoon iets hoger.

Toegankelijkheid

Zijn er stoelen aanwezig op het terrein?

Er zijn geen stoelen op het terrein aanwezig. Neem je eigen (strand)stoel, zitzak, kleed, kussen etc mee.

Is er een toilet aanwezig?

Ja er zijn voldoende (gratis) toiletten aanwezig.

Is het terrein toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Ja, de Buitenbios wordt georganiseerd in een park met grasveld. Er is ook een (klein) verhard deel.

Eten en drinken

Kan ik eten en drinken kopen op het terrein?

Ja er is een food & drink stand aanwezig, hier kun je o.a. (fris)dranken, bier/wijn, popcorn en friet & snacks kopen. De opbrengst gaat naar het goede doel.

Hoe kan ik op terrein betalen?

We werken met muntjes voor € 2,00 per stuk.

Deze zijn op het terrein te koop of in de voorverkoop via de ticketshop. Wij werken uitsluitend met PIN en/of QR code.

Ik heb muntjes gekocht via de website, waar kan ik deze ophalen?

Wanneer je via de ticketsite ook consumptiemuntjes hebt gekocht ontvang je hier een aparte ticket voor per mail.


Op de dag zelf is er een uitgifte punt op het terrein, op vertoon van je ticket krijg je hier de gekochte munten.

Kan ik mijn gekochte ongebruikte muntjes weer inleveren?

Nee dit is helaas niet mogelijk. U kunt deze wel doneren aan het goede doel, de inzamelbus staat bij de in/uitgang.

Overige vragen

Welke film wordt er getoond?

Dat is nog een verrassing! We zorgen uiteraard voor een familiefilm die vol humor en plezier zit.
De film zal geschikt zijn voor kinderen van 4 t/m 12 jaar.

Hoelaat begint het?

De film zal om 16:00u beginnen. We adviseren iedereen 30 minuten vooraf aanwezig te zijn. 

Het terrein gaat vanaf 15:00u open.

Waar kan ik parkeren?

Er is een beperkte parkeermogelijkheid. Als je met de auto komt, kan het dus goed zijn dat je lastig kan parkeren.

We adviseren dus iedereen om op de fiets te komen. We hopen tenslotte uiteraard op mooi weer.

Wat als het slecht weer is?

Het is een Buitenbios en van een drupje regen of wind laten we ons niet uit de weg slaan.

Zijn er op de dag van de Buitenbios extreme weersomstandigheden voorspelt of andere calamiteiten dan informeren wij u via deze website. Het evenement zal dan worden verplaatst naar een andere datum en de gekochte kaarten blijven geldig.

Wat moet ik meenemen?

Uiteraard hele goede zin! Daarnaast is het belangrijk om de volgende zaken mee te nemen:

  • De QR-code van je toegangsbewijs per persoon. Dat mag geprint of op een telefoon. Zonder QR krijg je geen toegang tot het terrein.
  • Neem je eigen picknickkleed, (strand)stoel of zitzak mee zodat we er echt een gezellige Buitenbioscoop sfeer van kunnen maken.
  • Eigen eten en drinken als je door dieet of andere beperkingen geen eten of drinken kan kopen op het terrein.

Kan ik mijn kinderen alleen op het terrein laten?

Ouders / begeleiders blijven verantwoordelijk voor de kinderen en op eigen risico. Als organisatie van vrijwilligers zijn we niet in staat om toezicht op (jonge) kinderen te houden gedurende het evenement.

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact op met info@buitenbiosvught.nl.